Ovogodišnji 21. Međunarodni sajam SASO, održat će se u Spaladium Areni, od 25. do 28. 10.2017 godine.
Tom prilikom Obrtnička komora Splitsko-dalmatinske županije dogovorila je povlaštene uvjete izlaganja za sve područne obrtničke komore i njihove suizlagače.
Dogovorene cijene za sve izlagače su kako slijedi:
Stavke fakture | Standardni cjenik za izlagače | SASO 2017 za područne komore i za njihove članove |
Neuređeni izložbeni prostor | 81 €/m2 | 30 €/m2 |
Vanjski izložbeni prostor | 25 €/m2 | 10 €/m2 |
Prijavna pristojba | 99 €/izlagaču | Ne plaća se za obrtnike |
Upis u katalog Sajma 1/6 stranice | 199 €/izlagaču | 50 € /Komore |
Paušal za čišćenje | 2,3 €/m2 | 1 €/m2 |
Paušal za električnu energiju | 2,3 €/m2 | 1 €/m2 |
Priključak struje do 7 kw | 245 € | 90 € |
Obvezno osiguranje | 30 € | - |
Razvodni ormarić | 110 €/kom | ne |
Direktan link na web stranice | 30 € | Ne plaća se za obrtnike |
Način prijave obrtničkih komora s izlagačima:
- Na službenoj prijavnici sajma SASO 2017 ispuniti potrebnu kvadraturu neuređenog izložbenog prostora, jačinu struje i ostale obvezne zahtjeve prema navedenoj specifikaciji. Fakturiranje se vrši prema korigiranoj cijeni po stavkama prijave kako je navedeno u ovom dopisu, a ne prema službenoj cijeni u prijavnici. Komore vrše agitiranje izlagača. Za opremanje štanda zadužena je tvrtka ŠTAND EXPO, kojeg Komore kontaktiraju direktno. ŠTAND EXPO će opremati štandove prema specifikaciji Komora i temeljem toga ispostaviti i račun.
- Obrtnička komora, na svom memorandumu, dostavlja sve podatke potrebne za fakturiranje: naziv i podatci komore, naručeni m2 neuređenog prostora, priključke struje, vode i skicu izvoda na štandu, podatke za skupni upis u katalog sa podacima za svakog izlagača. Skicu štanda i raspored izlagača dostavlja se ŠTAND EXPO-u.
- Normativ uređenja:
- poluuređen prostor (pregradne stjenke, tepih, rasvjeta i natpis blok slovima pojedinačne komore kao nositelja štanda)
- uređen prostor za 16 m2 (pregradne stjenke, tepih, rasvjeta i natpis blok slovima pojedinačne komore kao nositelja štanda, stol i 4 stolice, info pult ili visoka vitrina ili ostava). Ukoliko je potrebna dodatna oprema van navedenog normativa naručuje je komora ili izlagač posebno i ona se dodatno fakturira